viernes, 26 de marzo de 2010

El futuro es un desastre

Fa dos dies no tenia ni ganes de fer un bloc i ara sóc pare d'un i mig. La idea de Taula RaSa està guai,no sé què podrà eixir d'ahí, però mola... No és piloteig, Rafa, però crec que va a estar guai treballar a miges! Sobretot perquè serà la primera vegada que els dos "treballem"! (Ala Esther i Mamen ja podeu renegar: no si per a treballar en serio no valen, però per a fer xorraes sí.....)

Ahir en classe em vaig quedar amb dos nanos que no anaren a nadar a la piscina. Vaig decidir encendre els ordinadors i repassar les taules de multiplicar. Com sempre, els ordinadors no funcionaren. Frase antològica d'Ainhoa:
- Salva...¡es que el futuro es un desastre!

Espere que no siga cert al cent per cent.

4 comentarios:

  1. Ja vorem que ix d'ahi... de segur que coses molt bones. Trobeu temps per coses... i per a altres...

    ResponderEliminar
  2. Que politicament correcta!!! Ataca, Esther, ataca!!!!

    ResponderEliminar
  3. Per cert, Mamen, gràcies per fer-te seguidora!! Mi popularidad sigue en aumento, com la de "El que se comió a Loquillo"!!

    ResponderEliminar
  4. De res Salva. Vosaltres treballeu en el vostre nou projecte, que Esther i jo.... bé açò jo ho sabiem: família Mas Anchel, que li anem a fer!!

    ResponderEliminar